«Дело не в тебе, дело в инфляции»: как финансовый кризис изменил экономику свиданий

Теперь люди вынуждены тратить на них вдвое больше и потому ещё избирательнее относятся не только к месту встречи, но и к самому человеку.

85% из 683 опрошенных считают, что растущая инфляция вызвала рост затрат на свидания. Источник: <a href="https://api.vc.ru/v2.8/redirect?to=https%3A%2F%2Fthehustle.co%2Fthe-economics-of-dating-during-high-inflation%2F&postId=668771" rel="nofollow noreferrer noopener" target="_blank">The Hustle</a>
2929

Почему в Gender только Men и Women??? Где transgender, gender neutral, non-binary, agender, pangender, genderqueer, attack helicopter???

15
Ответить

От Родителя 1 это звучит просто как крик души

23
Ответить

ну все что вы перечислили входит в ЛГБТ

1
Ответить

— "56% of singles overall want a partner who supports people’s freedom to identify as something other than their biological sex."

— "41% of Gen Z and 31% of Millennials are open to dating someone who is transgender"

— "56% of Gen Z and 42% of Millennials are open to dating someone who is pansexual."

— "44% of Gen Z and 31% of Millennials are open to dating someone who is gender non-binary."

Source: https://www.singlesinamerica.com/ (Singles in America is funded by Match and conducted by Dynata in association with renowned anthropologist Dr. Helen Fisher and evolutionary biologist Dr. Justin Garcia of The Kinsey Institute at Indiana University)

Ответить