Падение спроса и продаж - не проблема при правильной схеме бизнеса. Очевидно, что глобальным компаниям сложно расширяться куда то - они присутствуют уже везде.
Но немцы в текущем кризисе виноваты целиком сами. Не нужно было создавать себе идеальный шторм.
а как же, и именно этот чувак про это и рассказал VW's Thomas Schäfer says Europe is losing competitiveness to the U.S., Canada and Asia“Europe is not price-competitive in many areas,” Schäfer wrote. “Especially when it comes to the costs of electricity and gas, we are increasingly losing touch. If we do not succeed in reducing energy prices in Germany and Europe quickly and reliably, investments in energy-intensive production or in new battery cell factories in Germany and the EU will be practically impossible. Value creation in this area will take place elsewhere.”
Рано или поздно многие предприятия будут отчитываться о падении спроса и продаж. Мне кажется нереально столетиями увеличивать эти показатели.
Падение спроса и продаж - не проблема при правильной схеме бизнеса. Очевидно, что глобальным компаниям сложно расширяться куда то - они присутствуют уже везде.
Но немцы в текущем кризисе виноваты целиком сами. Не нужно было создавать себе идеальный шторм.
Видимо, это естественный процесс, когда лидер терпит крах.
Кодак, Нокия, Интел, вот теперь Фольксваген.
Вот они, санкции.
Вот это они нас наказали, не снимая штанов
Уже рассказали, что это всё из-за газа?
а как же, и именно этот чувак про это и рассказал
VW's Thomas Schäfer says Europe is losing competitiveness to the U.S., Canada and Asia“Europe is not price-competitive in many areas,” Schäfer wrote. “Especially when it comes to the costs of electricity and gas, we are increasingly losing touch. If we do not succeed in reducing energy prices in Germany and Europe quickly and reliably, investments in energy-intensive production or in new battery cell factories in Germany and the EU will be practically impossible. Value creation in this area will take place elsewhere.”